مقایسه دوربین دنده عقب دارای سیم و بی سیم

دوربین دنده عقب دارای سیم و بی سیم

دوربین دنده عقب دارای سیم و بی سیم کدام را انتخاب کنیم؟ در ادامه به پاسخ این سوال خواهیم رسید.
وقتی در حال رانندگی هستید مهم است که ببینید چه چیزی پشت سر شماست و به همین دلیل است که دوربین‌های دنده عقب بسیار محبوب هستند. آن‌ها به رانندگان اجازه می‌دهند در هنگام دنده عقب و در نقطه کور خود بدون اینکه بچرخند ببینند چه اتفاقی می‌افتد.
طی سال‌های اخیر به دلیل پیشرفت در تکنولوژی استفاده از این دوربین‌ها بسیار زیاد شده است.

انواع دوربین دنده عقب

دو نوع دوربین دنده عقب وجود دارد که عبارتند از:

  1. با سیم
  2. بدون سیم

اما کدام یک برای استفاده روزمره بهتر است؟
سیستم‌های دوربین دنده عقب دارای سیم، قابل اعتمادتر هستند کیفیت تصویر بهتری نسبت به سیستم‌های بی‌سیم دارند.
آن‌ها به طور دائم به مانیتور متصل هستند و لازم نیست نگران تداخل سیگنال یا قدرت اتصال باشند. با این حال، نصب آن‌ها می‌تواند پیچیده‌تر و پرهزینه‌تر باشد.
نصب سیستم‌های بی‌سیم آسان تر، ارزان‌تر و از نظر فناوری پیشرفته‌تر است اما ممکن است گاهی اوقات قدرت سیگنال و نقص کیفیت تصویر داشته باشند.

دوربین دنده عقب سیمی

یک دوربین دنده عقب سیمی به طور دائم از طریق دسته به صفحه مانیتور یا رادیو متصل می‌شود، به این معنی که همیشه تصویری واضح و شفاف خواهید داشت.
دوربین‌های دنده عقب سیمی بیشتر به جهت ارائه تصاویر با کیفیت بهتر شناخته شده‌اند. اما، در مجموع، بسیاری از ویژگی‌های عالی دیگر نیز وجود دارد، که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. آن‌ها از این جهت قابل اعتماد هستند که مجبور نخواهید بود در مورد تداخل سیگنال به خودتان فشار بیاورید، زیرا دوربین اتصال محکمی به مانیتور دارد. بنابراین، شما مطمئن هستید که کارها به خوبی پیش می‌رود.
  2. کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای می‌دهند. از آنجایی که دوربین سیمی با کابل سیمی به مانیتور متصل می‌شود، کیفیت تصویر آن بهتر از دوربین بی‌سیم است.
  3. دوربین‌های سیم کشی شده نسبت به دوربین‌های بی‌سیم سریع‌تر اطلاعات تصویر را انتقال می‌دهند و تصاویر واضح‌تر و متمرکزتری را در خود نگه می‌دارند. برای امنیت آنچه در پشت صحنه اتفاق می‌افتد را نشان می‌دهد آن‌ها محبوب هستند.
  4. فرآیند نصب چالش برانگیز را فراموش کنید دوربین دنده عقب سیمی تقریبا با سیستم موجود هر وسیله نقلیه مناسب است. قابل اعتماد هستند. صرف نظر از نوع وسیله نقلیه‌ای که رانندگی می‌کنید همیشه می‌توانید دوربین سیمی را پیدا کنید که به طور خاص برای شما کار می‌کند.

لازم نیست در مورد فرکانس یا تداخل سیگنال استرس داشته باشید، حتی در آب و هوای بد، انتظار یک سیگنال واضح و ویدیوی بدون وقفه را داشته باشید.

دوربین دنده عقب

معایب دوربین دنده عقب دارای سیم عبارت است از:

  1. نصب خسته کننده
  2. هزینه بالا

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. نصب خسته کننده

اگر وسیله نقلیه شما برای قرار دادن سیستم دوربین سیم کشی ندارد، برای نصب دوربین باید اطراف کل ماشین را سیم کشی کنید. برای فعال کردن سیستم باید یک اتصال بین مانیتور و دوربین وجود داشته باشد. در بسیاری از موارد نصب ساده است، اگرچه زمان بر است.

2. هزینه بالا

آن‌ها گران هستند، با تصاویر باکیفیت درجه یک انتظار می‌رود که ارزان نباشند. علاوه بر این هزینه‌های نصب اضافی باعث می‌شود هزینه‌ی کلی، بسیار بالا باشد.

دوربین دنده عقب

دوربین دنده عقب بی سیم

یک دوربین دنده عقب بی‌سیم برای راه اندازی یا کار کردن نیازی به سیم ندارد به سادگی دوربین را نصب کنید و یک مانیتور را در کنار صندلی راننده خود نگه دارید تا تصاویری عالی از آنچه در پشت وسیله نقلیه شما وجود دارد مشاهده کنید.

مزایای دوربین دنده عقب بی‌سیم عبارت است از:

  1. آن‌ها به راحتی در چند دقیقه نصب می‌شوند.
  2. هزینه‌ی نصب آن‌ها ارزان است زیرا برای نصب نیازی به کابل یا سیم ندارند.
  3. آن‌ها بسیار پیشرفته هستند و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از آپشن‌های پیشرفته‌تر استقبال می‌کنید دوربین دنده عقب بی‌سیم گزینه مناسبی است.

معایب دوربین دنده عقب بی‌سیم عبارت است از:

  1. تصاویر با، کیفیت پایین به دلیل اینکه دوربین داده‌های تصویر را به صورت بی‌سیم به نمایشگر منتقل می‌کند کیفیت تصاویر پایین‌تر است.
  2. همچنین به دلیل کاهش قدرت سیگنال، احتمال قطع و تأخیر دریافت زیاد است.
  3. بسیاری از مشکلات اتصال می‌تواند ناشی از سیگنال‌های بی‌سیم آنالوگ یا دیجیتال/ آنالوگ باشد. آن‌ها معمولا تداخل‌هایی را ایجاد می‌کنند که منجر به یک تصویر مبهم می‌شود. هنوز احتمال افت سیگنال، حتی برای سیگنال‌های دیجیتال زیاد است.

دوربین دنده عقب
دوربین دنده عقب دارای سیم یا بی سیم؟ کدام یک بهتر است؟

انتخاب یکی از این دو کاملاً به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد از ویژگی‌ها گرفته تا قیمت با این حال هر دو از یک جهت عالی هستند.
اگر یک دوربین دنده عقب می‌خواهید که تصاویر با کیفیت به شما ارائه دهد یک دوربین دنده عقب دارای سیم تهیه کنید.
اما از طرف دیگر، اگر به یک دوربین دنده عقب اقتصادی‌تر نیاز دارید یک دوربین بی‌سیم تهیه کنید. نه تنها ارزان است بلکه از نظر نصب نیز زمان
کمتری نیاز دارد.

شما می‌توانید با مراجعه به قسمت اکسسوری در محصولات فروشگاه شهر صدا اقدام به خرید دوربین کنید. از همراهی و حمایت شما از فروشگاه شهر صدا سپاسگزاریم. برای مشاوره با شماره‌ی 09138216373 تماس بگیرید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *