نحوه‌ی تمیز کردن صفحه‌ی لمسی پخش‌های خودرو

تمیز کردن صفحه‌ی لمسی پخش‌های خودرو

محبوب‌ترین ارتقاء رادیوی خودرو این روزها شامل صفحه نمایش لمسی است.
گیرنده‌های چندرسانه‌ای راهی عالی برای ایمن‌تر کردن ارتباط در حین رانندگی هستند.
انواع بلندگوی خودرو که از بازار فروش سیستم صوتی ماشین اصفهان خریداری می‌کنید، به تمیز کردن نیاز دارد.
وقتی نوبت به تمیز کردن صفحه‌ی لمسی پخش‌های خودرو می‌رسد چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که نمایشگر رادیوی ماشین شما برای سال‌ها عالی به نظر می‌رسد.

چگونه مانیتور خودرو را تمیز کنیم

تمیز کردن رادیو پخش‌های صفحه لمسی و مانیتورهای پشت صندلی

جای تعجب نیست که رادیوهای صفحه لمسی اثر انگشتی روی خود داشته باشند.

اکثر ما به طور طبیعی پوست چرب داریم وقتی صفحه پلاستیکی را لمس می‌کنیم علائمی از خود به جا می‌گذاریم که می‌تواند خواندن اطلاعات روی صفحه نمایش را در نور شدید خورشید دشوارتر کند، همچنین ممکن است لازم باشد با پاشیدن گاه به گاه قهوه یا قطرات ناشی از عطسه مقابله کنید استفاده از فرآیند مناسب و محصولات تمیز کننده برای جلوگیری از آسیب به پوشش شکننده ضد تابش ضروری است.

بسیاری از ما به سختی و دوام صفحه نمایش شیشه‌ای گوشی‌های هوشمند خود عادت کرده‌ایم ما می‌توانیم آن‌ها را با حداقل ریسک آسیب روی یک پیراهن یا حتی شلوار پاک کنیم.

اجزای سیستم صوتی خودرو شما، مانیتور بالای سر یا مانیتور پشت صندلی به هیچ وجه به این اندازه بادوام نیستند.
روکش پلاستیکی بالای صفحه شیشه‌ای دستگاه در خودروی شما معمولا دارای یک پوشش ضد تابش کمی مات است این پوشش به پخش نور کمک می‌کند و دیدن اطلاعات روی صفحه نمایش پشت آن را آسان‌تر می‌کند اگر همه جوانب را در نظر بگیریم، برخی از این پوشش‌ها حتی با یک ناخن تیز خراشید می‌شوند.

چگونه مانیتور خودرو را تمیز کنیم

محصولات پاک کننده صفحه نمایش لمسی

وقتی نوبت به تمیز کردن نمایشگر پخش خودرو می‌رسد، اولین چیزی که به آن نیاز دارید یک پارچه میکروفیبر است.

برای این که 100 درصد از تمیزی و کیفیت مطمئن شوید پیشنهاد می‌کنیم پارچه‌ی مورد نظر را یک بار شسته و سپس از آن استفاده کنید چرا که شستن باعث نرم‌تر شدن الیاف پارچه می‌شود و علاوه بر آن برای شستن این پارچه‌ها از نرم کننده استفاده نکنید.
یک مایع لباسشویی معمولی برای شستن آن کافیست. برای خشک کردن پارچه از حرارت کم یا بدون حرارت استفاده شود زیرا حرارت باعث ذوب شدن الیاف می‌شود.

ساخت یک محلول ساده برای چربی و لکه‌زدایی

در این مرحله، شما به چیزی نیاز دارید که چربی، روغن یا قهوه را محو کند این محلول را می‌توانید به سادگی با مقداری آب مقطر تازه که فاقد مواد معدنی است و چند قطره سرکه به اندازه‌ای که قدرت چربی گیری داشته باشد تهیه کنید.

اگر قصد خرید تمیز کننده صفحه نمایش را دارید مطمئن شوید که ٪100 با نمایشگرهای پلاستیکی سازگار است و به طور خاص برای صفحه نمایش شیشه‌ای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند طراحی نشده است. پارچه را در خارج از خودرو اسپری کنید سپس صفحه را پاک کنید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام تمیز کردن هر صفحه نمایشی چه پخش ماشین، چه تلویزیون صفحه تخت، یک مانیتور کامپیوتر یا حتی یک گوشی هوشمند باید بدانید این است که از خیس شدن نمایشگر خودداری کنید.

پاک کننده را روی صفحه نمایش اسپری نکنید پارچه را اسپری کنید. شما نیاز ندارید که صفحه نمایش خیس شود.
هیچ مایعی که پتانسیل ورود به الکترونیک و مدارهای زیر را دارد نباید روی صفحه نمایش جاری شود. آسیب آب و مایعات هرگز تحت ضمانت سازنده نیست همچنین خراش روی نمایشگر ناشی از مراقبت و نگهداری نادرست شامل گارانتی نمی‌شود.

از بخار دهان روی صفحه یا اطراف آن برای تمیز کردن، استفاده نکنید بخار دهان حاوی رطوبت است که می‌تواند به صفحه نمایش نفوذ کند و باعث آسیب دائمی شود.

به پارچه میکروفایبر اسپری کنید (ترجیحاً بیرون از خودرو) و صفحه را به آرامی پاک کنید. صفحات لمسی از نوع مقاوم، کمی حرکت می‌کنند تا با لایه دوم تماس برقرار کنند اگر نمی‌خواهید غشای نمایشگر را له یا خراشیده کنید، اگر لکه‌ای سرسخت روی صفحه است پاک کننده خود را مجددا روی پارچه بمالید و به آرامی ادامه دهید. از فشار آوردن به صفحه خودداری کنید.

چگونه مانیتور خودرو را تمیز کنیم

مواردی که نباید در صفحه نمایش خودرو استفاده شود:

از نظر پاک کردن صفحه هرگز از دستمال کاغذی، روزنامه یا حتی دستمال کاغذی (کلینکس) استفاده نکنید.

همچنین باید از پارچه‌های نخی و لباس‌های حوله‌ای خودداری کنید حتی اگر برای تمیز کردن شیشه‌ها عالی باشند. الیاف به کار رفته در این مواد
می‌توانند صفحه نمایش را خراش دهند.

از مواد شیمیایی قوی مانند الکل یا دیگر پاک کننده‌ها یا چربی‌ زداهای شیشه، به ویژه آن‌هایی که آمونیاک دارند، استفاده نکنید.

حتی دستمال‌های تمیزکننده لنز برای عینک شما نیز می‌تواند خیلی قوی باشد این محصولات می‌توانند به سرعت پوشش ضد تابش صفحه نمایش را از بین ببرند. تنها راه برای خنثی کردن این آسیب، تعویض صفحه نمایش است.

اگر گرد و غبار یا زباله در اطراف لبه یک صفحه نمایش فرو رفته وجود دارد یک برس آرایش نرم راه خوبی برای خلاص شدن از شر آن است.
اگر برس دارای نوار فلزی است که موها را در جای خود نگه می‌دارد آن را با نوار پارچه‌ای بپیچید تا به قطعات پلاستیکی آسیب نرسانید این قسمت‌ها می‌توانند به سرعت پوشش ضد تابش صفحه نمایش را از بین ببرند.

تنها راه برای خنثی کردن این آسیب، تعویض صفحه نمایش است.
همچنین می‌توانید از هوای فشرده برای تمیز کردن گرد و غبار از گوشه‌ها استفاده کنید.

یک باد گرفتن فشار هوای سریع قبل از پاک کردن صفحه می‌تواند هر چیزی را که ممکن است باعث خراش شود را از بین ببرد.

مراقب پخش ماشین خود باشید. به نظر می‌رسد تعداد کمی از مردم اینقدر حساس باشند که بخواهند نمایشگر رادیوی ماشین خوب به نظر برسد.
امیدواریم اگر اثر انگشت روی صفحه نمایشگر پخش خودروی شما وجود دارد، این راهنما به شما کمک کند تا آن را به سرعت و کارآمد پاک کنید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما برای سال‌های طولانی به خوبی کار می‌کند. از همراهی و حمایت شما از فروشگاه شهر صدا سپاسگزاریم.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *